ترجمه مدارک کاردانی - دارالترجمه رسمی آرمان

دارالترجمه رسمی ترجمه مدارک کاردانی - دارالترجمه رسمی آرمان

به سایت “دارالترجمه رسمی آرمان ” خوش آمدید. امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : :
لوگوی دارالترجمه

ترجمه مدارک کاردانی

مدارک تحصیلی کاردانی صادره توسط مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش و یا دانشگاه‌ها، که حسب مورد ، به تأیید ادارت کل آموزش و پرورش یا وزارت علوم یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد، قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است. مدارک کاردانی صادره از دانشگاه تربیت معلم با مهر و امضای وزارت آموزش و پرورش قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

۱) مدارک تحصیلی کاردانی تربیت معلم صادره از دانشکده‌های تربیت معلم با مهر و امضاء وزارت آموزش و پرورش قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

۲) اصل دانشنامه‌ها و ریزنمرات و گواهینامه‌های صادر شده از حوزه‌های علمیه[۶][۱۱] با مهر و امضاء معرفی شده قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

۳) اصل گواهینامه و ریزنمرات دانشسرای عالی تربیت معلم، دانشسرای عالی راهنمایی و انستیتو مربیان هنری با مهر وامضاء وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

۴) گواهینامه و ریزنمرات دوره دو ساله بهیاری با مهر و امضاء وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

۵) مدرک دندانسازی تجربی با تأیید انجمن دندانسازان تجربی قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

لینک منبع

 

ارسال شده در تاریخ : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تغییر دفتر دارالترجمه رسمی آرمان قابل توجه متقاضیان ترجمه رسمی بیستمین جلسه کارگروه نظارت بر محتوای ترجمه رسمی برگزار شد. اعلام نتایج ازمون مترجمان رسمی
دارالترجمه