ترجمه مدارک صادر شده از دانشگاه آزاد اسلامی - دارالترجمه رسمی آرمان

دارالترجمه رسمی ترجمه مدارک صادر شده از دانشگاه آزاد اسلامی - دارالترجمه رسمی آرمان

به سایت “دارالترجمه رسمی آرمان ” خوش آمدید. امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت : :
لوگوی دارالترجمه

ترجمه مدارک صادر شده از دانشگاه آزاد اسلامی

دانشنامه‌های مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و ریز نمرات صادره از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با مهر و امضاء معرفی شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است. دانشنامه‌های رشته پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با مهر و امضاء معرفی شده از سوی دانشگاه مذکور قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

الف) اصل دانشنامه‌ مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای صادر شده از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با مهر و امضاء معرفی شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و در مورد مدارک جدید فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با ویژگی‌های امنیتی[۵][۱۰] و ریزنمرات آن با مهر و امضاء معرفی شده آن اداره قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

ب) دانشنامه‌های پزشکی و ریزنمرات صادر شده از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با مهر و امضاء معرفی شده از سوی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد و یا ممهور به مهر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

ج) ریز نمرات فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه اصل دانشنامه قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

لینک منبع

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
تغییر دفتر دارالترجمه رسمی آرمان قابل توجه متقاضیان ترجمه رسمی بیستمین جلسه کارگروه نظارت بر محتوای ترجمه رسمی برگزار شد. اعلام نتایج ازمون مترجمان رسمی
دارالترجمه