ترجمه سند ازدواج - دارالترجمه رسمی آرمان

دارالترجمه رسمی ترجمه سند ازدواج - دارالترجمه رسمی آرمان

به سایت “دارالترجمه رسمی آرمان ” خوش آمدید. امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت : :
لوگوی دارالترجمه

ترجمه سند ازدواج

سند ازدواج یا اصل رونوشت محضری آن ممهور به مهر دفترخانه اسناد رسمی با ارائه شناسنامه یکی از زوجین قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است. گواهی‌های صادره از اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور مبنی بر ازدواج خارجیان مقیم ایران و مهاجرین خارجی (عراقی و افغانستانی) که در ایران ازدواج نموده‌اند قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان می‌باشد. در صورتی که یکی از زوجین ایرانی باشد گواهی‌های مزبور با ارائه شناسنامه و ثبت واقعه ازدواج در شناسنامه قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان می‌باشد. اقرار به زوجیت رد صورتی ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان می‌شود که مثل اقرارنامه در دفاتر اسناد رسمی ثبت و واقعه مزبور در شناسنامه قید گردیده باشد، ازدواج موقت قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان نیست.
الف) اصل سند ازدواج و یا اصل رونوشت آن که توسط دفترخانه اسناد رسمی صادر کننده آن تصدیق شده باشد با ارائه شناسنامه یکی از زوجین که واقعه ازدواج در آن ثبت شده باشد قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.
ب) در مورد اتباع خارجی، صرفاً گواهی های ازدواج صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان می باشد.
ج) در صورتی که یکی از زوجین ایرانی باشد گواهی‌های ازدواج صادره از وزارت کشور با ارائه شناسنامه فرد ایرانی که واقعه ازدواج در شناسنامه ثبت شده باشد قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان می‌باشد.
د) اقرار رسمی به زوجیت و ازدواج موقت در صورتی ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان می‌شود که در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده باشد و با درج در شناسنامه و ممهور به مهر ثبت اسناد قابل ترجمه و تأیید در دفتر ترجمه رسمی آرمان است.

لینک منبع

 

ارسال شده در تاریخ : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
تغییر دفتر دارالترجمه رسمی آرمان قابل توجه متقاضیان ترجمه رسمی بیستمین جلسه کارگروه نظارت بر محتوای ترجمه رسمی برگزار شد. اعلام نتایج ازمون مترجمان رسمی
دارالترجمه