تعرفه - دارالترجمه رسمی آرمان

دارالترجمه رسمی تعرفه - دارالترجمه رسمی آرمان

به سایت “دارالترجمه رسمی آرمان ” خوش آمدید. امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : :
لوگوی دارالترجمه

تعرفه

اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی ( فنی ) قوه قضائیه به منظور یکسان سازی تعرفه ترجمه رسمی در تمامی دارالترجمه ها، بر اساس ماده ۵۳ آئین نامه اجرایی “قانون راجع به ترجمه اظهارات اسناد در محاکم و دفاتر رسمی” مصوب ۱۳۷۷/۵/۳۱ ریاست محترم قوه قضائیه با اصلاحات و الحاقات بعدی ” نرخ نامه قانونی ترجمه رسمی به تفکیک نوع اسناد” را که با عنایت به تعداد کلمات ، تخصصی بودن اصطلاحات و مدت زمان ترجمه و با برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان جامعه مترجمان رسمی تهیه شده، ابلاغ می نماید. تمامی مترجمان رسمی محترم مکلفند، با رعایت شرایط مذکور، حداکثر تا مبالغ تعیین شده در این نرخ نامه را از متقاضیان دریافت نمایند. مترجمان مسئول دارالترجمه وظیفه اجرای این نرخ نامه را بر عهده دارند و در صورت مشاهده یا گزارش هر گونه تخلف و اخذ وجه بیش از مبالغ تعیین شده، با مترجم مسئول ، وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

نرخنامه ترجمه رسمی

 

دارالترجمه رسمی

دارالترجمه رسمی

 

 

  • برای مشاهده تعرفه خدمات امور خارجه این فایل را دانلود نموده و به صفحات ۶ الی ۷ مراجعه فرمایید. توجه فرمایید منظور از صفحه در این فایل، سربرگ (A4) مترجم رسمی می‌باشد.
  • برای حصول اطمینان نسبت به تأیید مدارک خود به راهنمای تأیید مدارک مراجعه کنید.
  • قیمت ترجمه نسخه اضافی در دارالترجمه رسمی آرمان در هنگام ارائه مدرک ۲۵ درصد هزینه ترجمه و پس از آن قیمت نسخه اول دریافت می گردد.
  • تمامی قیمتها به تومان میباشد.
  • در صورت هر گونه پرسشی با ما تماس بگیرید.

 

تغییر دفتر دارالترجمه رسمی آرمان قابل توجه متقاضیان ترجمه رسمی بیستمین جلسه کارگروه نظارت بر محتوای ترجمه رسمی برگزار شد. اعلام نتایج ازمون مترجمان رسمی
دارالترجمه